Friday, May 3, 2013

SElamAt DataNg Blog KOTa Ray@ DooR Gift !!

Assalamualaikum w.b.t..

First of All, selamat berkenalan bagi rakan kunjungan baru dan selamat meneruskan ukhwah bagi rakan-rakan yang mengenali saya. Alhamdulilah, setelah sekian lama membuntukan blog saya selama 2 tahun akhirnya jeng jeng saya muncul kembali dalam dunia blog tetapi berkonsep. kalau dulu just post apa yang ase nak post aje. layan perasaan la kononnya.itu saya laa..hihihi. By the way saya berharap mendapat sokongan dan galakan dari rakan sekalian ats apa yang saya lakukan sekarang.

Actually Door gift rekaan saya ini adalah semata-mata ase minat and suke-suke thats why la saya ambik harga yang berpatutan. saya juga menganjurkan kepada rakan-rakan merasakan ingin mewar warkan pakej door gift saya kepada yang lain samada sanak saudara or sahabat handai amat..woowww amat2 saya alu alukn..kekadang kite terpaksa berhabis duit semata-mata benda yang asalknya adalah murah..eyuuu xmau la macam tuh..

Alang- alang da lalu sini ni..ap lagi...jom la kita shopping mcm kat kota raya tuh..tapi xyah gerak mane2 just gerakkn mouse jee dlm blog saya ni...

Hopefully you alls enjoyyy.... :)

Waalaikumsalam w.b.t

Ikhlas Dari Saya,

Fara

No comments:

Post a Comment